четвер, 20 вересня 2018 р.

Зайди в Ніщо, і тобі відкриється Все…

Усі картинки із сайту письменниці: www.moonywitcher.com

Роберта Ріццо – італійська письменниця, яку дітлахи знають як Муні Вітчер – Місячна Чарівниця.
Спочатку вона працювала вчителькою у школі, займалася дослідженнями дитячої психології (пізніше їй це дуже допомогло в написанні романів для дітей)… Крім психології Роберта займалася журналістикою – була кримінальним репортером у журналах видавничої групи L’Espresso.

Першу книгу вона видала в 2002 році, коли їй було 45 років. Це історія про дівчинку Ніну, онуку алхіміка Михайла Мезинського, яка покликана врятувати Шостий Місяць, планету Ксоракс, від злого мага Каркона та його соратників. Покликані допомогти Ніні її четверо нових друзів – Роксі, Ческо, Додо та Фьйоре, які проходять з нею через пригоди у всіх сімох книгах.

Про неймовірне фентезі та його героїню ми поспілкувалися з авторкою.
- Що надихнуло Вас на написання книг про Ніну та її пригоди?
- Уся історія натхненна моїм дитинством, яке не було таким радісним. Скоріше, болісним. Школа була справжніми тортурами для мене. Почувалася я дуже самотньою, не мала друзів, і тому сильно страждала. Коли я стала дорослою і в моє життя двоє чудових дітей увійшли, то вирішила написати цю історію, щоб розповісти всім дітям світу, що будь-який біль, будь-які страждання, будь-яку трагедію можна подолати розумом, мужністю та дружбою.

- Чи є прототип головної героїні в реальному житті?
- Ніна – це дитина, якою мені хотілося бути, але не судилося. Вона хоробра, не боїться проблем, вирішує їх разом зі своїми друзями. Дівчинка сильна й наполеглива. Вона вірить у те, що робить і хоче досягти мети.
- А хто ж став праобразом головного антагоніста історії – князя Каркона?
- У школі в мене був один дуже поганий вчитель. Капосний такий. Як Каркон.  
- Спеціально для серії про дівчинку Ніну Ви вигадали особливі літери – алфавіт планети Ксоракс. Що мотивувало, надихало Вас?
 - Я вивчала вірменську мову – це й допомогло мені у створенні алфавіту.
- Серія містить сім книг, остання з них – «Ніна та Арка Світла» – вийшла 2017 року. Які Ваші плани щодо героїні?
-  «Ніна та Арка Світла» - це остання книга. Тут закінчується історія дівчинки Шостого Місяця… Раніше я не думала писати книги про Ніну для дорослих. Але тепер розмірковую про це. Зараз в Італії з'явився ще один мій дитячий роман - "Довга подорож Гаррі Хоп". Він скоро буде перекладений російською мовою.
- Багато популярних книг-фентезі екранізуються. Чи є пропозиції екранізувати Ваші романи про Ніну та її друзів?
-  Я отримувала пропозиції від італійських режисерів, але справа далі не пішла. Очікуючи протягом багатьох років, я була розчарована. Знаю, що один російський режисер хоче зняти фільм за моєю книгою. Це було б чудово.

Серія книжок про дівчинку планети Ксоракс менш відома українським читачам, ніж «Гаррі Поттер» Джоан Роулінг чи «Темні матерії» Філіпа Пулмана, але не менше заслуговує на увагу. Це історія пригод, таємниць, дружби й приклад того, що треба залишатися людиною, хоч би що з вами не сталось.



P.S. Дякую найкращим у світі редакторам із видання "Грінченко-інформ"  (рубрика "Teen Team") Машуні та Жені! Без них такого б класного інтерв'ю не вийшло :)

Немає коментарів:

Дописати коментар